Ero sivun ”Kuoli saatana” versioiden välillä

Kohteesta Meemi.info
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(otetaan itse asiassa pois tuo)
p
 
Rivi 5: Rivi 5:
 
== Iltasaatana ==
 
== Iltasaatana ==
 
[[Tiedosto:Iltasaatana.jpg|thumb|Iltalehti.fi ja Iltasaatana.fi]]
 
[[Tiedosto:Iltasaatana.jpg|thumb|Iltalehti.fi ja Iltasaatana.fi]]
Vuoden 2013 toukokuussa [[anonyymi]] henkilö pystytti ''Iltasaatana''-nimisen [[Iltalehti|Iltalehteä]] parodisoivan verkkosivuston, jonka ulkoasu ja uutiset oltiin kopioitu Iltalehden kotisivuilta, sekä kaikkien uutisten perään liitettiin teksti: "saatana". Sivusto sai paljon huomioita sosiaalisessa mediassa, sekä muilta tiedoitusvälineiltä. Tämä johti sivuston pikaiseen sulkemiseen [[kyttä juttu|kyttä jutun]] pelossa. Iltalehti itse suhtautui tapaukseen kuitenkin suopeasti.
+
Vuoden 2013 toukokuussa [[anonyymi]] henkilö pystytti ''Iltasaatana''-nimisen ''[[Iltalehti|Iltalehteä]]'' parodisoivan verkkosivuston, jonka ulkoasu ja uutiset oltiin kopioitu ''Iltalehden'' kotisivuilta, sekä kaikkien uutisten perään liitettiin sana "saatana". Sivusto sai paljon huomioita sosiaalisessa mediassa sekä tiedoitusvälineiltä, mikä johti sivuston pikaiseen sulkemiseen [[kyttä juttu|kyttä jutun]] pelossa. ''Iltalehti'' itse suhtautui tapaukseen kuitenkin suopeasti.
  
 
== Linkit ==
 
== Linkit ==

Nykyinen versio 1. joulukuuta 2019 kello 23.24

”Kuoli saatana ;_;”

-Anonyymi Kukko-Pärssisen menehtyessä.

Kuoli saatana on suomilaudoilla tunettu fraasi, jota käytetään jonkun menehtyessä. Fraasi on sittemmin kehittynyt muotoon: X saatana. Meemi on todennäköisesti syntynyt Ylilaudalla. Soosia?

Iltasaatana

Iltalehti.fi ja Iltasaatana.fi

Vuoden 2013 toukokuussa anonyymi henkilö pystytti Iltasaatana-nimisen Iltalehteä parodisoivan verkkosivuston, jonka ulkoasu ja uutiset oltiin kopioitu Iltalehden kotisivuilta, sekä kaikkien uutisten perään liitettiin sana "saatana". Sivusto sai paljon huomioita sosiaalisessa mediassa sekä tiedoitusvälineiltä, mikä johti sivuston pikaiseen sulkemiseen kyttä jutun pelossa. Iltalehti itse suhtautui tapaukseen kuitenkin suopeasti.

Linkit